Kontaktní formuláře
Nemusíte volat, vyberte si nejvhodnější kontaktní formulář a napište nám.
V případě, že chcete zrušit či změnit váš dosavadní způsob úhrady prostřednictvím platební metody SIPO nebo Inkaso, využijte prosím kontaktní formulář „Dotazy k platbám“.
Registrace nové karty Skylink
Formulář slouží k registraci nové dekódovací karty Skylink. Změna registrace karty Skylink
Formulář slouží ke změně vlastníka dekódovací karty Skylink (vyplňuje nový vlastník dekódovací karty Skylink). Dotazy k platbám
Formulář slouží k dotazům týkající se plateb a řešení požadavků související s platbami. Dotazy ke Skylink Live TV
Formulář slouží k dotazům a požadavkům týkající se služby Skylink Live TV. Technické dotazy
Formulář slouží k technických dotazům a požadavkům (satelitní přijímače, CA moduly, dekódovací karty, chybové hlášení, špatný signál). Ukončení smlouvy
Formulář slouží pouze pro zákazníky, kteří si pořídili Skylink za 1 Kč a uzavřeli smlouvu se závazkem na 24 měsíců anebo pro zákazníky T-Mobile Televize. Ostatní dotazy
Formulář k všeobecným dotazům, pro které není vhodný ani jeden z výše uvedených formulářů.
Formulář slouží k registraci nové dekódovací karty Skylink. Změna registrace karty Skylink
Formulář slouží ke změně vlastníka dekódovací karty Skylink (vyplňuje nový vlastník dekódovací karty Skylink). Dotazy k platbám
Formulář slouží k dotazům týkající se plateb a řešení požadavků související s platbami. Dotazy ke Skylink Live TV
Formulář slouží k dotazům a požadavkům týkající se služby Skylink Live TV. Technické dotazy
Formulář slouží k technických dotazům a požadavkům (satelitní přijímače, CA moduly, dekódovací karty, chybové hlášení, špatný signál). Ukončení smlouvy
Formulář slouží pouze pro zákazníky, kteří si pořídili Skylink za 1 Kč a uzavřeli smlouvu se závazkem na 24 měsíců anebo pro zákazníky T-Mobile Televize. Ostatní dotazy
Formulář k všeobecným dotazům, pro které není vhodný ani jeden z výše uvedených formulářů.